2810220808 6977808027 Πλ. Κορνάρου 27, Ηράκλειο ioannis.nikiforos@ininsurance.gr

Για καλό και για κακό...

Για καλό και για κακό... {noPicture}

Ποιος δεν θυμάται αυτό το moto; 
Όλοι μας το έχομε στην μνήμη μας. Και τι μας θύμιζε; Ναι! Μέχρι πριν μερικούς μήνες μας έφερνε στο μυαλό έναν από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ελληνικούς ασφαλιστικούς ομίλους της χώρας μας. Τον όμιλο Ασπίς. 
Σήμερα όμως; Σαφέστατα μας φέρνει στο μυαλό τους χιλιάδες εξαπατημένους του ομίλου αυτού.

Δεν θέλω να σας κουράζω επανερχόμενος συνεχώς και γράφοντας ξανά και ξανά για το θέμα Ασπίς μέσα από τη στήλη μου, αλλά στις 26/02 έκλεισε άλλη μία εταιρία του ίδιου ομίλου, η Commercial Value. Άφησε και αυτή στους δρόμους μερικές δεκάδες υπαλλήλων χωρίς δουλειά, μερικές χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα και επιχειρήσεις, αλλά το κυριότερο χιλιάδες ασφαλισμένων στον κλάδο ζωής.

Έχουμε και λέμε λοιπόν, πρώτα η Ασπίς Πρόνοια, μετά η Commercial Value και μετά ποιά; Ποιά έχει σειρά κύριοι; Πόσοι ακόμη καταναλωτές –όχι πάντα τόσο αθώοι όσο μας τους παρουσιάζουν κάποια μέσα– θα πέσουν θύματα επιτήδειων; 

Το άρθρο μου αυτό θα επικεντρωθεί στις ενέργειες που θα πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής που θέλει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο κατοχυρωμένος, αγοράζοντας μία οποιαδήποτε ασφάλεια και υπογράφοντας ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Πρώτο κύριο μέλημα του αγοραστή οποιοδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας, πρέπει να είναι η σωστή επιλογή του καταστήματος πώλησης του προϊόντος ή της υπηρεσίας αυτής. Στην προκειμένη περίπτωση, ο ασφαλιστικός σύμβουλος και το ασφαλιστικό γραφείο. Θα απευθυνόσασταν σε γιατρό, για την υγεία σας, ο οποίος έχει κατηγορηθεί για ιατρικό λάθος, έστω και αν έχει αθωωθεί στο δικαστήριο; Η απάντηση είναι αρνητική. Τότε πως αγοράζεται ασφάλεια από ασφαλιστή, ο οποίος μέχρι πρότινος σας είχε ασφαλίσει σε εταιρία που έκλεισε και σας διαβεβαίωνε για την φερεγγυότητα της; Δεν λέω κάποιοι ασφαλιστές έπεσαν θύματα, άλλοι πάλι ήταν στο κύκλωμα της εξαπάτησης. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πελάτες που θέλουν ο ασφαλιστή τους να έχει άγνοια της κατάστασης της εταιρίας με την οποία συνεργάζεται, άλλα ούτε και να είναι κρίκος αλυσίδας απάτης.Υπάρχουν πολλοί σοβαροί επαγγελματίες που μπορείτε να απευθυνθείτε. Για την υγεία σας θα απευθυνόσασταν στους καλύτερους γιατρούς. Ναι, για την υγεία σας θα θέλατε τον καλύτερο γιατρό. Γιατί όχι για την ασφάλεια σας τον καλύτερο επαγγελματία ασφαλιστή;

Δεύτερο μέλημα σας, αλλά και όχι με μικρότερη σημασία, θα ήταν η επιλογή ασφαλιστικής εταιρίας. Εδώ τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα γιατί ξεπερνούν τα στενά των γνώσεων σας. Θα πρέπει να ζητήσετε ενημέρωση από τον διαμεσολαβητή για τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας στην οποία σας προτείνει να σφαλιστείτε. Ίσως μια έρευνα στο διαδίκτυο σας φωτίσει κάποιες σκοτεινές γωνίες. 

Τρίτο στη σειρά θέμα που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής είναι το προϊόν. Θα αγοράζατε φτηνό φάρμακο για να γλιτώσετε χρήματα; Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.

Για να μην σας κουράζω θα ήθελα να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στις Ασφαλιστικές Εταιρίες με όλο το σεβασμό που τους έχω, δεδομένου του δύσκολου και κοινωφελέστατου έργου το οποίο έχουν επωμιστεί, λόγω της ανεπάρκειας του κράτους να εγγυηθεί τα βασικότερα προς τους πολίτες του, δηλαδή την αξιοπρεπή περίθαλψη και σύνταξη. Όσο μεγάλη και φερέγγυα και αν είναι μια εταιρία, τόσο περισσότερο πρέπει να προσέχει με ποιους συνεργάζεται, και σε ποιον αναθέτει την αντιπροσώπευση της.

Πολλοί από τους ασφαλιστές -των εταιριών που έκλεισαν- δεν είχαν μόνο βουτήξει το δάκτυλο τους στο μέλι, αλλά είχαν βυθιστεί ολόκληροι σε αυτό, αποτελούσαν δε μέρος του κυκλώματος εξαπάτησης των καταναλωτών, δυστυχώς κάποιοι από αυτούς σήμερα βρίσκονται σε γραφεία μεγάλων ασφαλιστικών ομίλων ή αντιπροσωπεύουν κάποιες από τις πιο φερέγγυες εταιρίες.

Μην ξεχνάτε. Όποιος τρώει από τα ψόφια, σίγουρα θα ασθενήσει και θα έρθει η ώρα που θα γίνει και αυτός βορά των αρπακτικών.
Κλείνοντας επαναλαμβάνω:
Προς Θεού, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια δεν μεταφέρονται. Όποιος σας διαβεβαιώνει για κάτι τέτοιο, καλά θα κάνετε να του ζητήσετε να σας το υπογράφει. Στην περίπτωση που το αρνηθεί, αποδεικνύει τον απώτερο σκοπό του, που είναι η εξαπάτηση σας.


Μάρτιος 2010, Τεύχος 29, Stop & Go σελ. 42 | ΠΡΟΒΟΛΗ >>

Για σχόλια και ερωτήσεις σας το e-mail μου στην διάθεση σας.
ioannis.nikiforos@ininsurance.gr
Ιωάννης Β. Νικηφόρος
Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

 

Πίσω